NPI به معنای معرفی محصول جدید است، و شامل کل مسیر توسعه محصول از یک ایده یا یک مفهوم تا تولید انبوه و حمل و نقل است.
به عنوان یک سازنده الکترونیک، ما در مرحله NPI زندگی می کنیم. مردم اغلب می گویند، "هاردویر سخت است"، و آنها به طور خاص به این مرحله NPI اشاره می کنند.NPI واقعاً مجموعه ای از صدها تصمیم با پیچیدگی و عواقب فزاینده است.و وظيفه ما اينه که کمکت کنيم تا تو رو در اين پروسه راهنمايي کنيم
ما فلسفه اي داريم:آهسته به همان اندازه صاف، صاف به همان اندازه سریع، که به تصمیم گیری کمک می کند. تمرکز بر تصمیم گیری در ترتیب صحیح و درک تاثیر هر تصمیم است.این فلسفه کمک می کند تا از اشتباهات ناخواسته یا انتخاب های غیرضروری خطرناک جلوگیری شود.
در این مرحله اول فرآیند NPI، ما با پرسیدن سوالات کلیدی یک نقشه راه ایجاد می کنیم:
بعد از ارزیابی پاسخ ها:
هنگامی که همه سوالات پاسخ داده می شوند، ما یک جدول زمانی ایجاد می کنیم، تعهداتمان را مشخص می کنیم و انتظاراتمان را برای آنچه که از شما به عنوان یک شریک نیاز داریم تعیین می کنیم.
اینجا جایی است که لاستیک با جاده برخورد می کند همه رشته ها درگیر هستند:
در این مرحله، ما طراحی را برای قابلیت تولید ارزیابی می کنیم، اطمینان حاصل می کنیم که محصول مطابق با الزامات کاربردی، آرایشی و قانونی است که قبلاً تعیین شده است.هدف نهایی یک محصول است که نیازهای مشتری و مقررات را برآورده می کند.
در اینجا ما به تولید انبوه می رسیم:
EVT (بررسی اعتباربخشی مهندسی):
DVT (بررسی اعتباربخشی طراحی):
PVT (بررسی تأیید تولید):