E-Switch، PV5S24017 در XHT در دسترس است. این دارای یک تضمین 100٪ اصلی و جدید است. اگر داده های جامع برای PV5S24017 برای بهینه سازی زنجیره تامین، از جمله کاهش هزینه، صرفه جویی در زمان، مرجع متقاطع,پارامتريک، خطر تقليد، اجزای جایگزین، و پيش بيني هاي مديريت منسوخي انتظار مي رود، ترديد نکنيد با تيم حرفه اي ما تماس بگيريد.
مشخصات:
Sنوع لگن | هزینه کشتی | زمان پیشرو | زمان پردازش | |
![]() |
DHL | $20.00-$40.00 ((0.50KG) | 2 تا 5 روز | هزینه های حمل و نقل به مناطق مختلف و کشور بستگی دارد |
![]() |
UPS | $20.00-$45.00 ((0.50KG) | 2 تا 5 روز | |
![]() |
TNT | 25 دلار تا 65 دلار | 2 تا 5 روز | |
![]() |
نظام اقتصادی اروپا | 25 دلار تا 45 دلار | 4 تا 15 روز | |
![]() |
هوا، دریا/هوا و دریا | $2.00-$3.00 ((0.10KG) | 7 تا 30 روز | |
![]() |
فدکس | $20.00-$40.00 ((0.50KG) | 3-7 روز |
سوال1: XHT چیست؟
XHT یک پلت فرم خدمات زنجیره تامین برای قطعات الکترونیکی است.
این پلتفرم داده های بزرگ را با فناوری هوش مصنوعی ترکیب می کند و خدمات از جمله محاسبه هزینه، مدیریت ریسک، پیشنهاد مواد جایگزین و خرید کل BOM را ارائه می دهد.
ق2: مزایای خرید از XHT چیست؟
XHT دومين بخش تدارکات قطعات الکترونيکي شما استبا بیش از 10 سال تجربه در زمینه قطعات الکترونیکی. XHT با هدف کمک به این تولید کنندگان، EMS، و مشتریان PCBA ارائه راه حل های کامل BOM با کمک تیم حرفه ای BOM و نرم افزار هوشمند BOM است.
ما ميتونيم کمکتون کنيم:
1براي سفارشات معمولي که داريد، هزينه رو کم کنيد.
2. کاهش هزینه های مدیریت تامین کننده خود را و تامین کنندگان Qty.
3. کارايي شما رو بهبود دهيد، ما ميتونيم تمام خدمات زنجیره ي تامين BOM رو از يک نقطه ارائه بديم
ق3: چگونه می توان XHT تضمین کند که تولید کنندگان اصلی یا عوامل هستند؟
ما یک بخش حرفه ای توسعه کسب و کار داریم که به سختی صلاحیت تولید کنندگان اصلی و نمایندگان را بررسی و تأیید می کند.تمام تامین کنندگان باید قبل از اینکه مواد خود را در قفسه ها قرار دهند، آزمون صلاحیت را پشت سر بگذارند.ما به کانال و کیفیت محصولات بیشتر از هر مشتری دیگری توجه می کنیم و ما با حسابرسی تامین کننده سختگیرانه هستیم، بنابراین می توانید از این انتخاب اطمینان داشته باشید.
سوال 4: ساعات کاری XHT چیست؟
اگر چه ما درخواست های نقل قول و سفارشات را در هر زمان 24 ساعت در روز بدون در نظر گرفتن روزهای کاری و ساعات، ما ارائه نقل قول و پردازش سفارشات در ساعات کاری.
ساعات کاری: دوشنبه - جمعه 9:00 صبح - 6:00 بعد از ظهر (GMT + 8)
خرید
Q5: آیا موجودی و قیمت دیده شده در پلتفرم دقیق است؟
ذخيره هاي موجودي زياده و وقتي که نتونيم به موقع به روزش کنيم،پیشنهاد می شود که قبل از پرداخت سفارش را با تامین کننده یا خدمات مشتری آنلاین XHT تایید کنید..
س: احساس می کنید قیمت بالاتر از سایر سیستم عامل ها است؟
ما نمیتونیم پایین ترین قیمت برای هر قطعه از مواد رو قول بدیم ولی ما کاملا کیفیت رو تضمین میکنیم تمام محصولات از تولید کننده اصلی یا تامین کننده مستقیم هستندو تضمین کیفیت اولیندر عین حال، ما برای قیمت بهتر و تاریخ تحویل تلاش خواهیم کرد. علاوه بر این، تفاوت هایی بین قیمت فوری و قیمت سفارش وجود دارد.
Q6: آیا می توانم یک سفارش را به صورت آفلاین انجام دهم؟
بله، ما سفارشات آفلاین رو قبول میکنیم
شما می توانید با نمایندگان خدمات مشتری ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنند تا نیازهای خود را سفارشی کنید.
اگر می خواهید سفارشات خرید خود را از طریق ایمیل ارسال کنید، لطفا به ما به sales@XHT.com ارسال کنید. یکی از نمایندگان خدمات مشتری ما به شما کمک خواهد کرد.
پرداخت
Q7: از چه روش های پرداخت می توانم در XHT استفاده کنم؟
بانک TT، وسترن يونين، پي پال و اسکرو همشون قابل قبولن.
حمل و نقل دریایی
Q8: حمل و نقل چگونه تنظیم می شود؟
مشتریان می توانند شرکت های حمل و نقل پیشرو در صنعت را انتخاب کنند، از جمله DHL، FedEx، UPS، TNT و پست ثبت شده. هیچ هزینه حمل و نقل شامل نمی شود.
س: چگونه می توانم بسته ام را ردیابی کنم؟
هنگامی که سفارش شما برای حمل و نقل پردازش شده است، فروش ما به شما یک ایمیل ارسال می کند که وضعیت حمل و نقل سفارش و شماره ردیابی آن را به شما اطلاع می دهد، در صورت لزوم.وقتي شماره هاي پيگيري وجود داشته باشند، می توانید روی این لینک کلیک کنید و به طور مستقیم به وب سایت حمل کننده می رود تا بتوانید سفارش خود را پیگیری کنید.
توجه: ممکن است تا 24 ساعت طول بکشد تا حاملین اطلاعات ردیابی را نشان دهند.
Q9: چه زمانی می توانم بسته ام را دریافت کنم؟
در شرايط طبيعي، ارسال سريع 3-5 روز طول ميکشه، ارسال ثبت شده 25-60 روز طول ميکشه.
خدمات پس از فروش
Q10: روند بازگشت یا تعویض چیست؟
تمام کالاها باید قبل از حمل و نقل بررسی (PSI) را اجرا کنند، که به صورت تصادفی از تمام دسته های سفارش شما انتخاب می شود تا قبل از تنظیم حمل و نقل یک بازرسی سیستماتیک انجام شود.اگه مشکلی با محصولی که تحویل دادیم باشه، ما جایگزین یا بازگشت محصول را تنها زمانی که تمام شرایط زیر برآورده شود، قبول می کنیم:
(1) هر گونه مشکل در مورد محصولی که ما تحویل داده ایم، مانند کمبود در کمیت، تحویل موارد اشتباه، و نقص های ظاهری خارجی (شکستن و زنگ و غیره) ،و ما این مشکلات را می شناسیم.
(2) ما از نقصی که در بالا توصیف شده است در عرض 360 روز پس از تحویل محصول مطلع می شویم.
(3) این محصول استفاده نشده است و فقط در بسته بندی اصلی آن است.
دو فرآیند برای بازگشت محصولات:
(1)در عرض 360 روز به ما اطلاع دهید
(2) اخذ مجوزهای درخواست بازگشت
برای اطلاعات بیشتر در مورد قطعات الکترونیکی برگشت شده لطفا سیاست بازگشت و تغییر را ببینید
س: چگونه با ما تماس بگیرید و از ما پشتیبانی کنید؟
نیاز به هر نوع خدمات پس از فروش، لطفا احساس راحتی برای تماس با ما: در sales@xhtpcbaodm.com تلفن همراه: 008613544250291